Sympatia.pl: Znajdź swój ideał
Opublikowany: 20-07-2009
W telewizji, radiu, prasie i kinach rozpoczyna się kampania reklamowa serwisu Sympatia.pl. Akcja przebiega pod hasłem "Znajdź swój ideał".
Opublikowany: 20-07-2009
W telewizji, radiu, prasie i kinach rozpoczyna się kampania reklamowa serwisu Sympatia.pl. Akcja przebiega pod hasłem "Znajdź swój ideał".
Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska). Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Daj się poznać”, są pary, które poznały się za pośrednictwem tej witryny.
Rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu randkowego Sympatia.pl (należącego do Grupy Onet-RAS Polska). Bohaterami akcji, prowadzonej pod hasłem „Daj się poznać”, są pary, które poznały się za pośrednictwem tej witryny.
Serwis randkowy Sympatia.pl (należący do Grupy Onet-RASP) zmienił logotyp. Wspiera to kampania reklamowa pod hasłem „Daj się poznać na walentynki!” realizowana w telewizji, radiu, interneci i kinach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc