SuperDrob promuje kurczaka bez antybiotyków
Opublikowany: 01-10-2018
SuperDrob jeden z polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową
Opublikowany: 01-10-2018
SuperDrob jeden z polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową
Agnieszka Radwańska w reklamie piekarników Integra Smart
"Rozgrzewające sery" - to nazwa nowego okna promocyjnego w KFC, które 8 stycznia br. zostało wprowadzone we wszystkich restauracjach sieci w Polsce. Wspiera to kampania reklamowa.
Linie lotnicze Wizz Air wystartowały z wizerunkową kampanią kinową na czterech rynkach: w Polsce, Bułgarii, Rumunii i na Węgrzech. Akcja obejmuje wybrane obiekty sieci Cinema City i polega na emisji 30-sekundowego spotu. Kreację reklamy przygotowała węgierska agencja Ogilvy. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction, agencja zajmująca się zakupem i koordynacją procesów mediowych na ponad 30 rynkach, na których działa linia Wizz Air. Kampanię we wszystkich czterech krajach koordynuje dom sprzedaży reklamy kinowej New Age Media.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc