SuperDrob promuje kurczaka bez antybiotyków
Opublikowany: 01-10-2018
SuperDrob jeden z polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową
Opublikowany: 01-10-2018
SuperDrob jeden z polskich producentów drobiu, rozpoczyna pierwszą, ogólnopolską kampanię reklamową
Pod hasłem „Mała książka, wielki człowiek” ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu Książki, której celem jest promocja czytelnictwa generacyjnego. Za jej realizację odpowiedzialne jest konsorcjum domu mediowego Media Group oraz agencji .bringMore advertising, która stoi m.in. za strategią komunikacji, kreacją, spotami i obsługą social mediów.
W swojej najnowszej kampanii wyszukiwarka Kayak odkrywa świat muzycznych podróży wraz z londyńskimi DJ-kami i producentkami Eli & Fur.
Polacy rzadko myślą o korzyściach, jakie mogą uzyskać dzięki oszczędzaniu energii w domach. Jednak sytuacja ta powoli się zmienia. To może oznaczać rozwój perspektywicznego sektora dla polskich firm – w zakresie budownictwa energooszczędnego lub termomodernizacji już istniejących budynków.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc