Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

spot dwutygodnika „W sieci”

776 0 0 00:00:18.0

Opublikowany: 26-11-2012

26 listopada na rynek - w nakładzie 150 tys. egz. - trafił pierwszy numer nowego dwutygodnika „W sieci” (Fratria), w którym publikowane są głównie przedruki z serwisów internetowych. Tytuł, który kosztuje 2,90 zł, przygotowuje redakcja portalu wPolityce.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł. Wciąż jednak rozwija się wolniej niż globalny
22 ./../movie

Wartość polskiego rynku reklamowego przekroczy w tym roku 7 mld zł. Wciąż jednak rozwija się wolniej niż globalny

W tym roku polski rynek reklamowy zanotuje nieco ponad 2-proc. wzrost, a jego wartość przekroczy 7 mld zł – wynika z prognoz firmy Zenith. Pieniądze reklamodawców wciąż najszerszym strumieniem płyną do telewizji, ale to internet jest medium, które rozwija się najszybciej. Globalny rynek rośnie szybciej niż polski. Liderem wzrostu będzie rejon Azji Pacyficznej, który do 2019 roku znacząco zmniejszy dystans od największego rynku, czyli Ameryki Północnej.

wPolsce.pl - telewizja internetowa od "W Sieci" i wPolityce.pl
1223 00:01:43.2

wPolsce.pl - telewizja internetowa od "W Sieci" i wPolityce.pl

W najbliższy weekend wystartuje serwis telewizyjny w wPolsce.pl tworzony przez zespół tygodnika „W Sieci” i serwisu wPolityce.pl (oba należą do firmy Fratria). - To telewizja - na razie internetowa, ale mamy nadzieję, że z czasem: dalej, szerzej. Uważamy, że wśród stacji telewizyjnych jest miejsce, potencjał i przede wszystkim potrzeba, żeby ten przekaz był jak najbardziej prawdziwy - zapowiedział Michał Karnowski, członek zarządu Fratrii ds. redakcyjnych.

Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze
891 00:01:26.4

Prasa będzie notować spadki, ale coraz mniejsze

Wydatki na reklamę w pierwszym kwartale br. wyniosły blisko 1,7 mld zł, po 3,5-proc. wzroście rok do roku – wynika z szacunków Agory. To pozwala prognozować ok. 2-4-proc. wzrost rynku w tym roku. Reklamodawcy zwiększyli nakłady na promocję we wszystkich segmentach rynku z wyjątkiem prasy. W kolejnych miesiącach skala spadków w czasopismach i dziennikach ma być jednak coraz mniejsza.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc