spot z Piotrem Fronczewskim o wielu twarzach reklamujący lokatę w Getin Banku
Rośnie liczba Polaków płacących w ratach za zakupy w internecie. Coraz wyższa jest też średnia wartość takich transakcji. W systemie PayU wynosi ona pomiędzy 1200 a 1500 zł, a 30 proc. transakcji przekracza 2000 zł. Przed świętami spodziewane jest wzmożone zainteresowanie płatnościami ratalnymi online.
Rozpoczęła się wizerunkowo-produktowa kampania reklamowa płytek i artykułów ceramicznych marki Opoczno przygotowana przez agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland. Reklamy są stylizowane na publikacje z kobiecych magazynów lifestylowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc