„Słodka Wielkanoc naturalnie!” - cukry Dr. Oetkera
Opublikowany: 18-03-2018
„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w telewizji, prasie i Internecie.
Opublikowany: 18-03-2018
„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w telewizji, prasie i Internecie.
Ruszyła akcja "Ideał mamy", w której można zdobyć zwrot kosztów za zakupioną zmywarkę. W ramach działań przygotowano filmy produktowe wybranych modeli Boscha.
Niż demograficzny wymusza na uczelniach walkę o studentów i tym samym o przetrwanie na rynku. Problemy związane z malejącą liczbą studentów mają trwać jeszcze przez dekadę, co zmieni rynek polskich szkół wyższych. W dalszym ciągu będą na nim fuzje i przejęcia, niektóre uczelnie upadną, inna część będzie musiała zmienić ofertę i profil. W konsekwencji poziom studiów ma być wyższy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc