„Słodka Wielkanoc naturalnie!” - cukry Dr. Oetkera
Opublikowany: 18-03-2018
„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w telewizji, prasie i Internecie.
Opublikowany: 18-03-2018
„Słodka Wielkanoc naturalnie!” to hasło kampanii reklamowej naturalnych dodatków do pieczenia Dr. Oetkera, prowadzonej równolegle w telewizji, prasie i Internecie.
W ramach programu „Profilaktyka a Ty” Komendy Głównej Policji wolontariusze zrealizowali spot „Taki z ciebie mocarz”. To część ogólnopolskiej kampanii Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, zatytułowanej „Dopalacze kradną życie”.
Hiszpański sąd zdecyduje wkrótce o wszczęciu postępowania, związanego z bankructwem spółki FagorMastercook SA. Oznacza to, że polscy wierzyciele będą musieli zgłaszać swoje wierzytelności do sądu w San Sebastian, gdzie trafił wniosek o upadłość układową, złożony przez zarząd firmy. Będą mogli też wnioskować o ogłoszenie upadłości wtórnej do polskiego wymiaru sprawiedliwości. – Wtedy polski majątek będzie podlegał polskim regulacjom likwidacyjnego postępowania upadłościowego – tłumaczy mec. Piotr Zimmerman z kancelarii Zimmerman i Wspólnicy.
Zwiastun nowego sezonu serialu "Szpital"
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc