spot z hasłem "Tak, słucham" reklamujący Radio ZET
"Moja ciocia z Ciechocinka robi siusiu co godzinka" - cytuje biesiadny hit na antenie Trójki Łukasz Ciechański, jej prezenter i szef muzyczny. Drugiego dnia inwazji na Ukrainę w programie "Trzy strony dźwięku" opowiada też o kocie, który "siedzi w papryce, którą całą zeżarł i ciągle ją wywraca" i o "zabawnym sposobie na trollowanie Rosjan". Dyrektor Trójki zapowiada wyciągnięcie "stosownych konsekwencji służbowych" wobec dziennikarza.
Zaczęła się internetowa kampania reklamowa serów Galbani oparta na cyklu przepisów na włoskie dania prezentowanych przez Włochów mieszkających w Polsce. Akcję przygotowały agencje Newcast i Performics..
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc