Spot z udziałem aktorki Moniki Mrozowskiej reklamujący intensywne serum nawilżające Bioliq
Choć większość gazet drukowanych ma już swoje wydania internetowe, prasa papierowa nie zniknie całkowicie z rynku – uważa Beata Mońka, ekspert rynku mediowego. Jej zdaniem, z punktu widzenia wydawców w przyszłości najbardziej istotna będzie jakość publikowanych treści i ich ochrona.
Tej jesieni Orlen Oil, czołowy polski producent środków smarnych do motoryzacji, przedstawi zupełnie nową jakość w komunikacji marketingowej. W najnowszym spocie telewizyjnym zobaczymy mechanika, który opowiada o swoich doświadczeniach w pracy na torach wyścigowych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc