Sharp AQUOS LED: Dla spragnionych wielkich emocji
Opublikowany: 02-04-2013
Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED - Dla spragnionych wielkich emocji.
Opublikowany: 02-04-2013
Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED - Dla spragnionych wielkich emocji.
23 lutego w Ogólnopolski Dzień Walki z Depresją rusza kolejna odsłona kampanii społecznej „Twarze depresji. Nie oceniam. Akceptuję”. Tym razem kampania podejmuje problem depresji wśród dzieci i młodzieży.
Spot reklamowy 4F.
Spot z udziałem aktorki Mai Ostaszewskiej reklamujący Superduet - nową ofertę abonamentową T-Mobile Polska.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc