Sharp AQUOS LED: Dla spragnionych wielkich emocji
Opublikowany: 02-04-2013
Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED - Dla spragnionych wielkich emocji.
Opublikowany: 02-04-2013
Z początkiem kwietnia 2013 roku rusza kampania telewizorów Sharp AQUOS LED - Dla spragnionych wielkich emocji.
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.
Player.pl udostępnił pierwszy teaser drugiego sezonu serialu „Szadź”. Nowe odcinki produkcji w serwisie będzie można oglądać od wtorku, 11 maja.
Serce i Rozum reklamują e-fakturę w TP
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc