Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Serce i Rozum świętują 2 mln fanów na Facebooku i śmieją się z celebrytów Playa

695 0 0 00:01:31.2

Opublikowany: 02-08-2013

W spocie z okazji przekroczenia przez ich facebookowy fanpage poziomu 2 mln użytkowników, Serce i Rozum - brand heroes Orange Polska - żartują z niewielkiej popularności bohaterów ostatnich reklam sieci Play: Magdaleny Różczki, Marcina Prokopa, Krzysztofa Hołowczyca, Macieja Stuhra, Czesława Mozila i Kamila Bednarka.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc