Sephora reklamuje „3 w cenie 2”
Opublikowany: 20-08-2014
Roczpoęła się kampania reklamowa perfumerii Sephora wspierająca promocję „3 w cenie 2”. Akcję przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Opublikowany: 20-08-2014
Roczpoęła się kampania reklamowa perfumerii Sephora wspierająca promocję „3 w cenie 2”. Akcję przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Trwa bożonarodzeniowa kampania reklamowa sieci perfumerii Sephora. Akcję, której bohaterką jest kobieta-syrena, przygotowały firmy Timecode i Havas Media.
Trenerami dziewiątej edycji „The Voice of Poland” zostali Patrycja Markowska, Michał Szpak, Piotr Cugowski i Grzegorz Hyży. Nadal trwają precastingi do programu, który na antenie Dwójki będzie można oglądać w jesiennej ramówce tego roku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc