reklama gadzetow Euro 2012
Opublikowany: 10-05-2012
spot reklamujący oficjalne produkty licencyjne Euro 2012
Opublikowany: 10-05-2012
spot reklamujący oficjalne produkty licencyjne Euro 2012
Doping TV - wspólny projekt hotelu Hyatt Regency Warsaw i PZPN. Pierwsza w historii telewizja całkowicie poświęcona wsparciu piłkarzy reprezentujących Polskę podczas EURO 2012. Przez 24 godziny na dobę transmitująca do 23 pokojów hotelowych piłkarzy słowa wsparcia od fanów z całego świata
15 mld euro – tyle w ciągu kolejnych pięciu lat Rosja zamierza wydać na przygotowanie 11 miast–gospodarzy do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej. Zdaniem polskiego resortu spraw zagranicznych to doskonała szansa dla polskich firm, które mają doświadczenie w przygotowaniach do Euro 2012. Kontakty na rosyjskim rynku ma polskim przedsiębiorstwom ułatwić specjalny program przygotowany przez MSZ: „Od Mistrzostw Europy do Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej". 26 marca w Moskwie resort organizuje spotkanie przedstawicieli polskich firm i strony rosyjskiej.
Gdańsk dziękuje zagranicznym kibicom za Euro 2012 - wersja irlandzka
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc