Sally Hansen - kampania "Shetopia" o sile kobiet
Opublikowany: 29-11-2017
Kampania marki kosmetycznej Sally Hansen (Coty) pokazuje siłę i niezależność kobiet.
Opublikowany: 29-11-2017
Kampania marki kosmetycznej Sally Hansen (Coty) pokazuje siłę i niezależność kobiet.
Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę rozpoczęła kampanię pod hasłem „Potrafię się zatrzymać”. Celem jest wsparcie rodziców małych dzieci w radzeniu sobie z własnymi emocjami w trudnych sytuacjach wychowawczych.
Bohaterami nowej kampanii reklamowej Link4 są uczestnicy telewizyjnych programów talent show. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Starcom.
Prezenterka pogody w kanałach TVN Dorota Gardias została twarzą reklamową nowej linii kosmetyków Soraya - Profesjonalna Szkoła Makijażu. Kampanię z jej udziałem Cederroth Polska, właściciel marki Soraya, przygotował wspólnie z PHD Media Direction.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc