RWE promuje "Świadomą energię"
Opublikowany: 05-01-2009
Firma RWW rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej "Świadoma energia". Akcji pod hasłem "Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno" obejmuje telewizję, prasę i internet.
Opublikowany: 05-01-2009
Firma RWW rozpoczęła kolejny etap kampanii reklamowej "Świadoma energia". Akcji pod hasłem "Światło w pustym pokoju = 100% energii wypalonej w ciemno" obejmuje telewizję, prasę i internet.
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa firmy EDF zajmującej się produkcją energii elektrycznej i cieplnej. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Energia do działania”, przygotowała agencja Havas Worldwide Warsaw.
Zaczęła się pierwsza szeroko zasięgowa kampania reklamowa oferty Orange Energia. Akcję, w której Małgorzata Kożuchowska występuje w swojej roli z serialu „Rodzinka.pl”, przygotowały firmy Publicis Poland i Initiative Warszawa.
Stworzenie wspólnego europejskiego rynku energii to nie tylko konieczność polityczna związana ze zmniejszeniem zależności od Rosji, lecz także szansa na znaczną obniżkę cen energii, a tym samym na większą konkurencyjność unijnej gospodarki – przekonywał Jan Kulczyk podczas debaty na temat rynku wolnej energii, którą zorganizowano w ramach Europejskiego Kongresu Ekonomicznego. Dzisiaj energia kosztuje w Stanach Zjednoczonych ponad dwukrotnie mniej niż w Polsce lub innych krajach UE. Najważniejszym warunkiem, by zmienić tę dysproporcję, jest budowa infrastruktury umożliwiającej transport energii pomiędzy krajami wspólnoty, co może kosztować nawet 400 mld euro.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc