Rosnąca przyjemność reklamuje syrop Owocowa Spiżarnia Herbapolu
Opublikowany: 17-11-2014
Pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów Herbapolu. Akcję przygotowały firmy Lowe Warsaw i Platige Image.
Opublikowany: 17-11-2014
Pod hasłem „Przyjemność. Masz to w naturze” ruszyła telewizyjna kampania reklamowa produktów Herbapolu. Akcję przygotowały firmy Lowe Warsaw i Platige Image.
Ruszyła kampania reklamowej herbat owocowych Herbaciany Ogród, produkowanych przez Herbapol.
Marka Herbapol zaprezentowała trzecią odsłonę tegorocznej parasolowej kampanii wizerunkowej. Poświęciła ją swojej flagowej linii produktów – herbatkom ziołowym z linii Zielnik Polski.
Wystartowała kolejna odsłona kampanii wizerunkowej marki Herbapol, skupiona na syropach z linii Owocowa Spiżarnia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc