Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Rok prawdziwego łowcy w Tesco

541 1 1 00:00:30.1

Opublikowany: 07-03-2013

Łowić możemy okazje, ryby i, jak udowadnia Robert Makłowicz, również smaki. Roczna współpraca znanego krytyka kulinarnego z siecią sklepów Tesco zaowocowała niemal setką autorskich przepisów, nowymi produktami oraz pierwszą książką kucharską wydaną przez sieć handlową. W roku 2013 firma zamierza kontynuować współpracę z Robertem Makłowiczem przy projektach reklamowych i rozwijaniu oferty marki Tesco.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc