Tesco promuje niebieznie oznaczenia promocji cenowych
Opublikowany: 23-06-2019
Wizerunkowy spot reklamowy sklepów Tesco promujący niskie ceny, które są oznaczane niebieskimi plakietkami.
Opublikowany: 23-06-2019
Wizerunkowy spot reklamowy sklepów Tesco promujący niskie ceny, które są oznaczane niebieskimi plakietkami.
Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów i magazynów.
Sieć marketów Tesco Polska startuje z kampanią reklamową pod hasłem „Historie pisane smakiem”. Motywem przewodnim akcji są prawdziwe historie pozwalające zrozumieć rolę jedzenia w życiu konsumentów. Za realizację kampanii odpowiadają Ogilvy&Mather i Mediacom.
Sieć hipermarketów Tesco rozpoczyna teaserowy etap bożonarodzeniowej kampnaii reklamowej. Spoty pokazują różne czynności kulinarne jako coś magicznego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc