Reklama telewizyjna Goodyeara z udziałem zawodników Bayernu Monachium
Opublikowany: 19-10-2016
W spocie Goodyeara wystąpiły gwiazdy Bayernu Monachium - David Alaba, Philipp Lahm, Javi Martínez, Franck Ribéry i Arjen Robben.
Opublikowany: 19-10-2016
W spocie Goodyeara wystąpiły gwiazdy Bayernu Monachium - David Alaba, Philipp Lahm, Javi Martínez, Franck Ribéry i Arjen Robben.
Zimowa kampania Goodyeara koncentruje się na haśle „Made to feel good” używanym przez markę od ponad roku. W kampanii pojawia się informacja o tegorocznej nowości zimowej: oponie Goodyear UltraGrip 9, zapewniającej m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu.
Wystartowała kampania reklamowa sieci punktów serwisowych Premio Opony-Autoserwis z udziałem byłego piłkarza Jerzego Dudka. W akcji są też promowane opony Goodyear UltraGrip 9.
Firma Goodyear rozpoczęła kampanię reklamową przygotowaną na sezon zimowy. Jest to połączenie kampanii wizerunkowej i produktowej, opartych na haśle „Made to feel good”, które w Polsce towarzyszy Goodyearowi od początku bieżącego roku.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc