Ruszyła kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa Max (produkowanego przez Sanofi-Aventis) pod hasłem „Silna jak ja”.
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa (produkowanego przez Sanofi-Aventis), realizowana pod hasłem „Znajdź spokój brzucha”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Tyrka Production, Badi Badi, Efektura i ZenithOptimedia Group.
Eksperci z PharmaExpert szacują, że wartość sprzedaży leków tylko dla rynku aptecznego na koniec 2015 roku wyniesie blisko 30,3 mld zł. Będzie to 6,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2014 roku. Wraz ze wzrostem sprzedaży leków rosną również wydatki na reklamę. Tylko w pierwszym kwartale tego roku firmy z branży farmaceutycznej wydały na promocję ponad 262 mln zł, czyli o 5 proc. więcej niż w tym samym okresie 2014 roku – wynika z danych spółki Codemedia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc