Siła kobiecości reklamuję No-spę Max
Opublikowany: 01-07-2019
Ruszyła kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa Max (produkowanego przez Sanofi-Aventis) pod hasłem „Silna jak ja”.
Opublikowany: 01-07-2019
Ruszyła kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa Max (produkowanego przez Sanofi-Aventis) pod hasłem „Silna jak ja”.
Rozpoczęła się kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa (produkowanego przez Sanofi-Aventis), realizowana pod hasłem „Znajdź spokój brzucha”. Akcję przygotowały firmy marketingowe Publicis Poland, Tyrka Production, Badi Badi, Efektura i ZenithOptimedia Group.
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa preparatu na ból brzucha No-Spa (Sanofi-Aventis). Akcję, prowadzoną jednocześnie w kilku krajach Europu Środkowej, przygotowały firmy Publicis, Lemon Film i ZenithOptimedia.
Wraz z końcem lutego 2013r. w mediach pojawiła się kampania nowego wariantu przeciwbólowego leku rozkurczowego NO-SPA MAX. Emocjonalna idea kreatywna nowego filmu reklamowego to punkt przełomowy w działaniach marki
o 40-letniej tradycji. Ważna dla wielu generacji kobiet NO-SPA® wkracza
w męski świat, jednocześnie pozostając blisko swoich dotychczasowych użytkowniczek.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc