„Kocham Polskę za..” to kampania w której zachęcano Polaków do ekspresji tego co czują w przededniu Euro 2012. A czuli się świetnie! Projekt zyskał masowe zaangażowanie a pozytywne emocje udało się przenieść na markę Samsung.
Mimo spowolnienia w segmencie handlu detalicznego, Żabka chce przyspieszyć rozwój. W 2013 roku sieć powiększy się o 400 nowych sklepów i będzie ich w całej Polsce ponad 3 tysiące. W ciągu najbliższych pięciu lat właściciel Żabki wyda na ten cel 1,5 mld zł.
Agencja: Being Boulogne Billancourt (Francja)
Klient: Come 4
Produkt: serwis pornograficzny
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc