Nazwy BRE Bank i MultiBank zniknęły z polskiego rynku. Do końca I kwartału wszystkie placówki banku będą nosiły nazwę mBank. Przez kolejny rok stopniowo będą ujednolicane oferowane klientom rozwiązania. Zastąpienie kilku marek jedną ma umożliwić bankowi skuteczne budowanie rozpoznawalności, a w konsekwencji przyciągnąć większą liczbę klientów.
PKO Bank Polski rozpoczął kampanię reklamującą jego usługi bankowości mobilnej oparte na aplikacji IKO.
Reklama Tyskiego Klasycznego łączyła tradycję i nowoczesność: murale reklamowe zostały rozbudowane o znany z Facebooka przycisk 'polub' i licznik zebranych w ten sposób polubień. W ten sposób przeniesiono znaną z internetu funkcję wyrażania sympatii do świata realnego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc