Do emisji trafiła kolejna reklama kredytu gotówkowego w eurobanku, w której Piotr Adamczyk śpiewa disco-polo. Całą kampanię przygotowały firmy Brasil, Propeller Film i Starcom.
Startuje kampania reklamowa nowej odsłony tygodnika „Gazeta Polska” (Niezależne Wydawnictwo Polskie), oparta m.in. na słowach Józefa Piłsudskiego i Jarosława Kaczyńskiego oraz nawiązaniach do „resortowych dzieci”. - Spodziewamy się, że w przyszłym roku da to poważne efekty biznesowe. Uważam, że wzrost sprzedaży o 50 proc. to dobry cel - mówi Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny „GP”.
Stacja Food Network w spocie wizerunkowych prezentuje propozycje programowe w wiosennej ramówce, m.in. "Przepis na sukces", "Sexy kuchnia Magdy Gessler" czy "Makłowicz w drodze".
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc