W Polsce codziennie powstaje ok. tysiąca nowych firm. Tyle samo jednak jest zamykanych. Aby to zmienić, resort gospodarki opracowuje projekt "Polityka nowej szansy", w ramach którego pomoc mają otrzymać zagrożone upadłością przedsiębiorstwa. Trwają też prace nad nową ustawą o prawie upadłościowym.
Należąca do Nestlé Schöller marka CORTINA prowadzi kilkuetapową kampanię promocyjną pod hasłem „Trójkąt doskonały”! Pierwsza odsłona kampanii objęła reklamę outdoorową, samplingi i sponsoring. Drugi etap to kampania TV, która startuje 26 maja. Celem działań jest wsparcie relaunchu marki i dotarcie do jej grupy docelowej.
Rosną składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne. Podwyżka wynosi miesięcznie około 4,6 proc. w stosunku do 2012 r. To efekt wzrostu przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w IV kwartale 2012 r. i prognozowanego przeciętnego wynagrodzenia zapisanego w ustawie budżetowej. Przedsiębiorcy będą musieli zapłacić tytułem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne o około 550 zł rocznie więcej niż dotychczas.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc