Profesjonalna sprzedaż mieszkania w kampanii Metrohouse
Opublikowany: 17-01-2019
Kampania reklamowa prowadzona przez sieć biur nieruchomości Metrohouse.
Opublikowany: 17-01-2019
Kampania reklamowa prowadzona przez sieć biur nieruchomości Metrohouse.
Wystartowała kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Mitsubishi ASX. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Rozpocznij przygodę”, przygotowały i realizują firmy marketingowe Starcom, Imagine, Schulz, Bluerank i Kalicińscy.com.
Dzięki nowelizacji Prawa energetycznego Tauron Polska Energia, czyli jedna z największych polskich firm wytwarzających i sprzedających energię elektryczną, może rozpocząć ekspansję na rynku gazu. Swoim klientom chce zaoferować m.in. sprzedaż gazu i prądu w pakiecie oraz niższe ceny.
Totalizator Sportowy uruchomił grę liczbową Ekstra Pensja, w której do wygrania jest comiesięczna wypłata 5 tys. zł przez 20 lat. Wspiera to kampania reklamowa obejmująca m.in. telewizję i internet.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc