Profesjonalna sprzedaż mieszkania w kampanii Metrohouse
Opublikowany: 17-01-2019
Kampania reklamowa prowadzona przez sieć biur nieruchomości Metrohouse.
Opublikowany: 17-01-2019
Kampania reklamowa prowadzona przez sieć biur nieruchomości Metrohouse.
Wystartowała kampania promująca smartfony Nokia 6.1 oraz Nokia 7 Plus z Android One. Składa się ona z dwóch filmów wizerunkowych, pięciu filmów 6-sekundowych, przedstawiających unikalne funkcjonalności smartfonów Nokia, oraz z sesji zdjęciowej.
Statystyczny Polak kupuje wino półwytrawne, w 60 proc. czerwone. Na butelkę wydaje ok. 16 zł. W ciągu ostatnich ośmiu lat wartość rynku wina w Polsce podwoiła się, jednak wydatki na wino to wciąż tylko nieco powyżej 7 proc. wszystkich wydatków Polaków na alkohol. Rynkowi wina w sukurs przychodzą dyskonty.
Ruszyła kampania reklamująca kosmetyk Photoderm Nude Touch SPF 50+ (produkowany przez Laboratoire Dermatologique Bioderma). Akcję, prowadzoną w internecie, przygotował dom mediowy Codemedia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc