Prince Polo reklamuje dobre emocje
Opublikowany: 20-04-2009
W telewizji, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Prince Polo. Akcja pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" pokazuje pozytywne emocje.
Opublikowany: 20-04-2009
W telewizji, kinach i na outdoorze rusza wizerunkowa kampania reklamowa Prince Polo. Akcja pod hasłem "Co dobre, to z Prince Polo" pokazuje pozytywne emocje.
Spot z nowej kampanii reklamowej wafelków Prince Polo
Prince Polo w nowej kampanii pod hasłem „Prince Polo Autentyk” zachęca, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. W reklamach występuje muzyk Czesław Mozil.
W połowie czerwca pod hasłem „Prince Polo. Sam wiesz, co dobre” ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Prince Polo z portfolio Mondelez Polska. Reklama kultowego wafelka, która inspiruje Polaków do dokonywania wyborów w zgodzie z samym sobą, będzie emitowana na antenie stacji telewizyjnych oraz w internecie
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc