Prince Polo w nowej kampanii pod hasłem „Prince Polo Autentyk” zachęca, aby mimo zmieniającego się świata i stylu życia, pozostać sobą. W reklamach występuje muzyk Czesław Mozil.
W połowie czerwca pod hasłem „Prince Polo. Sam wiesz, co dobre” ruszyła najnowsza kampania wizerunkowa marki Prince Polo z portfolio Mondelez Polska. Reklama kultowego wafelka, która inspiruje Polaków do dokonywania wyborów w zgodzie z samym sobą, będzie emitowana na antenie stacji telewizyjnych oraz w internecie
Prowadzona od lutego do kwietnia br. kampania wafelków Prince Polo miała za celu odświeżenie wizerunku tej marki. Bohaterem akcji pod hasłem „Które Tocoś jest narodową cechą Polaków?” był Islandczyk Gunnar, który przyjechał do Polski, by pomóc nam odkryć nasze narodowe „to coś”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc