'Prawie wszystko się zmienia' w spocie Żywca
Opublikowany: 27-04-2009
Pod hasłem „Prawie wszystko się zmienia” rusza telewizyjna kampania reklamowa piwa Żywiec. Akcja podkreśla ponadczasowość tej marki.
Opublikowany: 27-04-2009
Pod hasłem „Prawie wszystko się zmienia” rusza telewizyjna kampania reklamowa piwa Żywiec. Akcja podkreśla ponadczasowość tej marki.
Grupa Żywiec zaczyna kampanię „Wielka zwrotka Ż” zachęcającą do oddawania butelek zwrotnych. Występują w niej piosenkarka Monika Brodka oraz aktorzy Maciej Musiał i Marcin Dorociński.
Ruszyła kampania reklamująca bezalkoholowe warianty piwa Żywiec (produkowanego przez Grupę Żywiec). Za akcję, pod hasłem „Ż jak nigdy dotąd”, odpowiadają firmy marketingowe 2012 Agency, Opus Film, Televisor, Ztudio&Burza, Starcom i Hope.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc