Porady inwestycyjne w spocie Aviva
Opublikowany: 15-03-2018
Kampania reklamowa „Inwestowanie ma się rozumieć" promuje serwis do inwestowania grupy ubezpieczeniowo-finansowej Aviva.
Opublikowany: 15-03-2018
Kampania reklamowa „Inwestowanie ma się rozumieć" promuje serwis do inwestowania grupy ubezpieczeniowo-finansowej Aviva.
Kolejny spot firmy ubezpieczeniowej Aviva z udziałem Pana Pikusia
Do komunikacji Avivy wraca postać Pana Pikusia, który jako brand hero towarzyszył wprowadzeniu marki ubezpieczyciela i działaniom reklamowym w latach 2009-2012.
Aviva rozpoczyna kampanię telewizyjną, która jest elementem akcji „Wiem, czym oddycham”. Firma buduje świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc