Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

Polacy coraz częściej łączą się z internetem przez urządzenia mobilne

1044 0 0 00:02:45.8

Opublikowany: 15-05-2014

Ponad 5 proc. polskich internautów najczęściej surfuje po sieci przy pomocy smartfonów i tabletów. Wciąż daleko nam do średniej światowej (12 proc.), ale na tle państw europejskich wypadamy całkiem nieźle – wynika z badania Mindreader. Wciąż najczęściej łączymy się z internetem przez laptopy – głównie po to, żeby sprawdzić pocztę elektroniczną i przeczytać bieżące informacje. 66 proc. osób co najmniej raz w tygodniu korzysta z portali społecznościowych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców
716 00:02:54.7

Marki coraz częściej wykorzystują wizerunek sportowców

Kampanie z udziałem sportowców przynoszą większą sprzedaż produktów i usług nawet o 30 proc. – przekonuje Wojciech Szaniawski, prezes Arskom Group. Wykorzystanie wizerunku sportowca sprawia, że reklamy wydają się bardziej wiarygodne. Dlatego marki coraz częściej zapraszają do współpracy tych, którzy osiągają sukces w Polsce lub na arenie międzynarodowej. Kampanie reklamowe z udziałem sportowców mogą pełnić istotną rolę edukacyjną. Dlatego powinni oni promować produkty i usługi kojarzące się z aktywnością fizyczną i zdrowym stylem życia.

9 mld euro z programu operacyjnego Inteligentny Rozwój może pomóc Polsce stać się rekinem innowacyjności
520 00:02:42.0

9 mld euro z programu operacyjnego Inteligentny Rozwój może pomóc Polsce stać się rekinem innowacyjności

Finansowanie innowacji za pomocą funduszy inwestycyjnych jest zdecydowanie bardziej efektywne niż dotychczasowe metody wsparcia realizowane za pomocą dotacji bezzwrotnych. Tego typu instrumenty przede wszystkim będą wykorzystywane w ramach programu operacyjnego Inteligentny Rozwój. Budżet programu to ponad 8,6 mld euro. Odpowiednie zainwestowanie tych środków może stać się prawdziwym kołem zamachowym dla polskiej gospodarki i przyczynić się do powstania rodzimych ultranowoczesnych technologii na światowym poziomie.

Herbatka u Kapelusznika w reklamie Empik.com
448 00:00:15.0

Herbatka u Kapelusznika w reklamie Empik.com

Szalony Kapelusznik z „Alicji w Krainie Czarów” parzący kawę w nowoczesnym ekspresie i Emilia Korczyńska z „Nad Niemnem” cierpiąca z powodu globusa w nowej kampanii empik.com mają zwracać uwagę na nowe kategorie produktowe tego sklepu internetowego. Kampanię przygotowała agencja Grey Group.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc