Piękno Warszawy w kampanii wody Borjomi
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
6 maja ruszyła kolejna odsłona kampanii Hoop Coli w ramach nowej platformy, której superbohaterem jest Wilq. Po teaserze emitowanym w stacjach telewizyjnych od 15 kwietnia, przyszedł czas na kolejne spoty.
Trudna sytuacja na rynku sprzedaży sprzętu IT. Dystrybutorzy komputerów, drukarek, monitorów i sprzętu telekomunikacyjnego narzekają na znaczący spadek sprzedaży, zauważalny przede wszystkim w sektorze biznesowym. Ratunkiem – jak w przypadku Komputronika – może być zmiana polityki cenowej.
W najnowszej kampanii Kubusia Waterrra, główny bohater – mały Miecio – uczy starszych kolegów w jaki sposób odróżnić wodę smakową z konserwantami od tej, która ich nie zawiera. Odpowiedź okazuje się bardzo prosta – należy po prostu czytać etykiety i sprawdzać ich skład.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc