Piękno Warszawy w kampanii wody Borjomi
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
Spot z udziałem aktorki Mai Ostaszewskiej reklamujący Superduet - nową ofertę abonamentową T-Mobile Polska.
Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła cykl reklam pod hasłem „Sprawdzam sprzęty w Lidlu”. Promowane są w nim urządzenia AGD i wyposażenia domu dostępne w tych sklepach.
Sieć sklepów Komfort przygotowała wizerunkowy spot, w którym "cichym" bohaterem są podłogi.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc