Piękno Warszawy w kampanii wody Borjomi
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
Opublikowany: 27-06-2019
Borjomi, producent wody mineralnej premium, rozpoczyna działania pod hasłem „Miasto z charakterem” spójne z ideą kampanii „Masz charakter!”.
Pod hasłem „Podejmij wyzwanie Pepsi” zaczęła się kampania reklamowa napoju Pepsi, której globalnymi ambasadorami są Usher, Serena Williams, James Rodríguez, Usain Bolt, Nicola Formichetti i Jerome Jarre, a polskim - Maciej Sieradzky. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy BBDO Warszawa, OMD Media Direction, Digital One, 4Frame i Questia.
Ruszyła kampania reklamująca Wymarzone Konto Osobiste, wprowadzone właśnie do oferty przez Raiffeisen Polbank. Jest to pierwsza od prawie pięciu lat akcja marketingowa banku bez udziału Justyny Kowalczyk. Kampanię przygotowały firmy GPD Advertising i Starcom.
Trwa kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży nowej wersji samochodu Volkswagen Passat. Akcja - przygotowana i realizowana przez firmy Hand Made, K2 i MediaCom Warszawa - przebiega pod hasłem „Nowy Passat. Zaawansowany technicznie. Wyjątkowy”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc