Persil: Pożegnaj plamy. Powitaj lśniącą czystość
Opublikowany: 21-10-2014
Agencja TBWA przygotowała kampanię 360 stopni dla marki Persil z portfolio firmy Henkel. Działania promują produkt Persil Duo Caps.
Opublikowany: 21-10-2014
Agencja TBWA przygotowała kampanię 360 stopni dla marki Persil z portfolio firmy Henkel. Działania promują produkt Persil Duo Caps.
Z okazji wprowadzenia na rynek linii Pure & Natural Persil stworzył specjalną aplikację, dzięki której każdy będzie mógł nakręcić swój filmik z udziałem misia koala. Każdy może wziąć udział w zabawie i dać upust swojej kreatywności.
Prognozy dla handlu detalicznego nie są najlepsze. W ostatnich miesiącach 2012 roku obroty spadały i nic nie wskazuje na to, że w najbliższym czasie tendencja się odwróci. Ciężkie czasy czekają przede wszystkim małych sklepikarzy, szczególnie w mniejszych miejscowościach. To efekt coraz większej liczby powstających dyskontów. Szansą na utrzymanie się na rynku w wielu przypadkach może być integracja z innymi małymi sklepami lub działalność w układzie franczyzy.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc