otoMoto.pl: spełniamy motoryzacyjne marzenia
Opublikowany: 21-09-2018
Spot pod hasłem "Spełniamy motoryzacyjne marzenia" reklamujący serwis ogłoszeniowy otoMoto.pl
Opublikowany: 21-09-2018
Spot pod hasłem "Spełniamy motoryzacyjne marzenia" reklamujący serwis ogłoszeniowy otoMoto.pl
Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego otoMoto.pl (należącego do Naspers Classifieds). Akcję, której bohaterami są sprzedawcy prezentujący swoje motocykle i samochody, przygotowały firmy Walk i Universal McCann.
Za nieco ponad rok PKP Intercity zamierza uruchomić system dynamicznej rezerwacji biletów. Jego podstawą będą bilety relacyjne, których cena zależeć będzie od trasy i jej popularności wśród podróżnych, a nie od dystansu. Pierwszy wdrożony element systemu, czyli bilety tańsze nawet o 15 proc. pod warunkiem wczesnego zakupu, cieszą się dużym zainteresowaniem pasażerów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc