"Optymalne trawienie" reklamuje nowe Pedigree
Opublikowany: 07-06-2009
W telewizji, prasie i na outdoorze przebiega kampania reklamowa nowego Pedigree. Akcja pod hasłem "Optymalne trawienie" jest skierowana do właścicieli psów.
Opublikowany: 07-06-2009
W telewizji, prasie i na outdoorze przebiega kampania reklamowa nowego Pedigree. Akcja pod hasłem "Optymalne trawienie" jest skierowana do właścicieli psów.
Ruszyła wspólna kampania reklamowa karmy dla psów Pedigree i dla kotów Whiskas (obie marki należą do Mars Polska). W akcji występują znani z programów kulinarnych Michel Moran i Robert Makłowicz.
Pod hasłem #DOCENIAJnieoceniaj wystartowała nowa kampania Banku BGŻ BNP Paribas, której celem jest zwrócenie uwagi na to, jak ważna jest siła pozytywnego wpływu, codziennego wsparcia i doceniania innych w dążeniu do realizacji celów.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc