OLX.pl zmienia mapę świątecznych zwyczajów Polaków
Opublikowany: 21-01-2015
Case study domu produkcyjnego f25, dotyczące okołoświątecznej kampanii realizowanej dla OLX.pl.
Opublikowany: 21-01-2015
Case study domu produkcyjnego f25, dotyczące okołoświątecznej kampanii realizowanej dla OLX.pl.
Serwis ogłoszeń lokalnych OLX.pl rozpoczął konkurs pod hasłem „Cała rzecz w historii!”. Wspiera do kampania reklamowa z udziałem Marty Manowskiej, prowadzącej program „Rolnik szuka żony”.
OLX przestawia się na mobile. Serwis rozpoczął kampanię, w której promuje korzystanie z OLX w telefonie. Spoty z charakterystycznym motywem mozaiki i rozpoznawalną już melodią tym razem pokazują mobilnych użytkowników w codziennych sytuacjach. Przez cały październik będzie można je obejrzeć w głównych i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz w serwisach YouTube i Facebook.
W nowej kampanii reklamowej serwisu ogłoszeniowego OLX.pl (należącego do Naspers Classifieds) promowana jest opcja publikowania w nim ogłoszeń dotyczących pracy. Akcję przygotowały firmy 23heroes i F25.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc