nowa identyfikacja Domino’s Pizza
Opublikowany: 20-12-2012
Domino’s Pizza wprowadza w Polsce nową komunikację wizualną, przygotowaną przez agencję Brands Alive. Obejmuje ona również serwis internetowy entuzjascipizzy.pl.
Opublikowany: 20-12-2012
Domino’s Pizza wprowadza w Polsce nową komunikację wizualną, przygotowaną przez agencję Brands Alive. Obejmuje ona również serwis internetowy entuzjascipizzy.pl.
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza prowadzona w telewizji. Adaptacją spotów na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.
Zaczęła się telewizyjna kampania reklamowa dań gotowych Jawo. Akcję przygotowały agencja Bogaczewicz i dom mediowy Mediapol.
Ruszyła kampania reklamowa nowych sosów gorących Pudliszki (HJ Heinz Polska) przygotowana przez firmy Change Integrated, Mindshare Polska i MSL Group. Towarzyszy temu promocja „Gwarancja smaku albo zwrot pieniędzy”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc