Domino’s Pizza reklamuje pizzę Tex-Mex
Opublikowany: 16-01-2018
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza prowadzona w telewizji. Adaptacją spotów na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.
Opublikowany: 16-01-2018
Ruszyła pierwsza kampania reklamowa sieci Domino’s Pizza prowadzona w telewizji. Adaptacją spotów na polski rynek zajęła się agencja Communication Unlimited.
Pod hasłem „Wciągnij się w czekoladowe WOW!” rozpoczęła kampania reklamowa nowej, czekoladowej pizzy Guseppe Dr. Oetkera. Za jej realizację odpowiadają agencja GPD, Easy Hell, dom mediowy OMD Media Direction.
Spot reklamujący Dr. Oetker Feliciana, nową pizzę mrożoną wprowadzoną do sprzedaży przez Dr. Oetker Polska.
„Guseppe – pizza, która wciąga” – to hasło reklamowe nowej kampanii dla Pizzy Guseppe Dr. Oetkera, która ruszyła wraz z początkiem stycznia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc