Nietypowe zastosowanie typowego prezentu świątecznego w kampanii Spokey
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Walk Creative przygotowało świąteczną kampanię „Słodziaki przedstawiają“ promującą markę Polski Cukier na zlecenie Krajowej Spółki Cukrowej S.A. Działania składają się z 15 sekundowego spotu telewizyjnego oraz 8 sekundowych billboardów sponsorskich
Rusza kampania reklamowa Heyah wspierająca ofertę „Rok internetu za darmo”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy G7, Engine i Starcom.
Jerzy Dudek, Adrian Zieliński, ks. Jacek Stryczek i Jerzy Stuhr w spocie promującym akcję Szlachetna Paczka
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc