Nietypowe zastosowanie typowego prezentu świątecznego w kampanii Spokey
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Film utrzymany jest w klimacie szalonych lat 50. Są piękne kabriolety, motory, ubrania w stylu retro, a Maciek w pierwszej scenie wygląda jak Humphrey Bogart – tak Sonia Bohosiewicz opowiada o najnowszej produkcji Janusza Majewskiego. W „Ekscentrykach” wątek miłosny będzie przeplatał się z kryminalnym, a całość dopełni muzyka jazzowa skomponowana przez Wojciecha Karolaka. Premiera zaplanowana jest na 2016 rok.
TVN poszukuje uczestników do drugiej serii programu
Obligo giełdowe nałożone na sprzedających albo również na kupujących surowiec na giełdzie, lub częściowe uwolnienie sprzedawcy. Prezes Towarowej Giełdy Energii przedstawia propozycje mające w pełni zliberalizować rynek gazu. By ułatwić handel tym surowcem i stworzyć transparentny rynek, w ciągu najbliższych miesięcy uruchomi Giełdową Platformę Informacyjną.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc