Nietypowe zastosowanie typowego prezentu świątecznego w kampanii Spokey
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
mBank rozpoczął kampanię reklamową konta dla młodych podkreślającą możliwość otrzymania 110 zł po założeniu tego rachunku. W reklamach razem z młodymi ludźmi pojawia się Władysław Jagiełło i hasło „Przytul Władka”.
Polski oddział agencji TBWA odpowiada za przygotowanie globalnej kampanii Seeing Beauty stworzonej dla producenta środków higienicznych – marki TENA należącej
do portfolio szwedzkiej firmy SCA Hygiene Products AB. Spoty telewizyjne, wyreżyserowane przez Guntrama Krastinga, reklamy prasowe i internetowe oraz materiały BTL zostały przygotowane na kluczowe rynki, w tym Polskę.
15 września br. popularne maskotki dostępne w sieci sklepów Biedronka zadebiutują tuż przed godziną 19:00 na antenie stacji TVN w zupełnie nowej roli – jako bohaterowie Teatrzyku Świeżaków. Ich zabawne, a czasem wzruszające przygody widzowie poznają w kolejnych 12 odcinkach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc