Nietypowe zastosowanie typowego prezentu świątecznego w kampanii Spokey
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
NESCAFÉ, marka kaw rozpuszczalnych należąca do portfolio Nestlé, wystartowała
z ogólnopolską kampanią reklamową. Działania wspierające obchody 75-lecia marki mają charakter wizerunkowy i obejmują prasę oraz telewizję.
Startuje nowy cykl reklam sklepów budowlanych Castorama, przygotowany przez agencję Gong. Spoty pokazują zabawne rady dotyczące budowy, remontu, urządzania, dekorowania domu i ogrodu.
Polskie bombki zdobywają rynki zachodnioeuropejskie i amerykański. Są symbolem dobrej jakości i luksusu. Amerykanie płacą za nie nawet 100 zł za sztukę i oczekują co roku nowych wzorów. To tu trafia od 70 proc. do 95 proc. produkcji, czyli 400-600 tys. szt.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc