Nietypowe zastosowanie typowego prezentu świątecznego w kampanii Spokey
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Opublikowany: 12-12-2017
Ruszyła świąteczna kampania marki Spokey, której hasło przewodnie brzmi „Daj frajdę!”.
Zwiastun serialu Bartka Kędzierskiego "La Maviuta", emitowanego w TV6
Spot pod hasłem "Planeta Warka" z udziałem byłego brazylijskiego piłkarza Ronaldinho
Prowadzona od lutego do kwietnia br. kampania wafelków Prince Polo miała za celu odświeżenie wizerunku tej marki. Bohaterem akcji pod hasłem „Które Tocoś jest narodową cechą Polaków?” był Islandczyk Gunnar, który przyjechał do Polski, by pomóc nam odkryć nasze narodowe „to coś”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc