„Następnym razem wybierz CashBill" - przesyłka do sortowni
Opublikowany: 27-06-2018
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Opublikowany: 27-06-2018
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Trwa rekrutacja pracowników Polskich Inwestycji Rozwojowych. Większość z nich wejdzie w skład specjalnego zespołu inwestycyjnego, który będzie miał kluczowe znaczenie przy decydowaniu o dofinansowaniu dużych inwestycji w kraju. Dzięki złożonemu procesowi decyzyjnemu wewnątrz Polskich Inwestycji Rozwojowych, dofinansowanie ma zależeć przede wszystkim od opinii ekspertów, a nie polityków.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc