„Następnym razem wybierz CashBill" - kurier
Opublikowany: 27-06-2018
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Opublikowany: 27-06-2018
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
Operator płatności internetowych CashBill ruszył z nową kampanią wizerunkową, prowadzoną pod hasłem „Następnym razem wybierz CashBill"
– Panujący kryzys to efekt lekceważenia wartości moralnych i nieuczciwości w biznesie – mówi przedsiębiorca, Andrzej Blikle dodając, że wygrywa dzisiaj chęć zysku za wszelką cenę. Jego zdaniem problemu nie można lekceważyć, bo może on doprowadzić do jeszcze większego załamania społeczno-gospodarczego.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc