Multimedia Polska reklamuje MobilNET
Opublikowany: 15-11-2009
Sieć Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej właśnie oferty mobilnego dostępu do sieci. Akcja opiera się na spocie sponsorskim emitowanym w stacjach TVN.
Opublikowany: 15-11-2009
Sieć Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamową wprowadzonej właśnie oferty mobilnego dostępu do sieci. Akcja opiera się na spocie sponsorskim emitowanym w stacjach TVN.
Grupa Kino Polska z początkiem kwietnia uruchomi w Polsce kolejny kanał - Dizi, który będzie emitował tureckie seriale. Dostępny będzie w sieci Vectra i Multimedia Polska. Docelowo ma być również dostępny za pośrednictwem innych operatorów telewizyjnych - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl
W nowej odsłonie kampanii reklamowej Multimedia Polska z animowanymi chomikami promowane są oszczędności dostępne przy wykupywaniu kilku usług u operatora. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Prime Time, Human Ark, Halo i Maxus.
Sprzedaż gazu to jeden z elementów nowej strategii Grupy Multimedia Polska. Spółka zamierza wykorzystać to, że z roku na rok odbiorcy końcowi coraz częściej decydują się na zmianę sprzedawcy błękitnego paliwa. Z operatora telekomunikacyjnego spółka przekształciła się w dostawcę zintegrowanych usług dla klientów indywidualnych i biznesowych. W ofercie obok gazu znajdują się energia, telefonia komórkowa, internet LTE, telewizja mobilna, a także ubezpieczenia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc