Pod hasłem „Born social in 1895” rozpoczęła się globalna kampania marki kawy Lavazza. Działania przygotowane przez agencję Y&R podkreślają społeczną naturę tej włoskiej kawy, odnosząc się do roli, jaką pełni ona w życiu codziennym
Warszawskie Lotnisko Chopina skończyło miniony rok na plusie, a jego władze z nadzieją spoglądają w przyszłość. W 2012 roku port na Okęciu obsłużył blisko 10 milionów pasażerów, co przełożyło się na poprawę jego wyników finansowych. W tym roku ruch prawdopodobnie będzie mniejszy, ale spadek liczby pasażerów nie powinien być duży. Władze lotniska liczą, że będzie ono odgrywać coraz większą rolę w europejskiej siatce połączeń.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc