Ministerstwo promuje 500+ na każde dziecko
Opublikowany: 27-03-2019
Ruszyła kampania Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej promująca rozszerzenie programu Rodzina 500+ na każde dziecko. Akcja obejmuje m.in. telewizję.
Opublikowany: 27-03-2019
Ruszyła kampania Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej promująca rozszerzenie programu Rodzina 500+ na każde dziecko. Akcja obejmuje m.in. telewizję.
Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios.
W Dzień Kobiet rusza pierwsza na rynku kampania reklamowa marki z segmentu baby food, w której udział wzięli tylko ojcowie. W 30-sekundowym spocie mężczyźni dziękują swoim partnerkom i wyrażają uznanie dla ich codziennego wysiłku w godzeniu ról domowych i zawodowych. Działania promocyjne obejmą telewizję i internet.
Dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo Adam Kornacki został ambasadorem nowej oferty ubezpieczenia OC w Avivie - „Standard Kornackiego”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc