spot reklamujący ofertę Formula 4.0 dla Firm w sieci Play
Dziś rusza kampania promująca nowości programowe największej telewizji internetowej ipla, m.in. możliwość korzystania z legalnego, bezpłatnego dostępu do przedpremierowych odcinków najpopularniejszych seriali emitowanych w Telewizji Polsat oraz bogactwo i różnorodność oferowanych treści: filmów, seriali, wydarzeń sportowych. Kampania obejmuje działania reklamowe i sponsoringowe w kanałach Telewizji Polsat oraz online - na platformie ipla.tv i w serwisach zewnętrznych.
Skoda promuje swój nowy model samochodu na ekranach multipleksów znajdujących się w ofercie Multikino Media. 16 sierpnia br. rozpoczęły się działania on i off screen’owe.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc