Michał Koterski reklamuje szkoły językowe Speak Up
Opublikowany: 29-08-2019
"Nauka angielskiego nie musi stresować" - spot z Michałem Koterskim promujący szkoły językowe Speak Up
Opublikowany: 29-08-2019
"Nauka angielskiego nie musi stresować" - spot z Michałem Koterskim promujący szkoły językowe Speak Up
Coca-Cola zaprosiła do współpracy polską markę modową Local Heroes, która stworzyła kolekcję inspirowaną kultowym napojem gazowanym.
Kiedyś trzeba było umieć śpiewać, żeby zaistnieć – mówi dziennikarz. Obecnie mało utalentowanych wokalistów wspiera technologia poprawiająca jakość głosu oraz internet. Zdaniem Marka Sierockiego sieć kreuje nawet tak wątpliwe gwiazdy jak siostry Godlewskie.
Agencja Publicis Lion (należy do Publicis Poland) przygotowała kampanię promującą żelki Vibovit Max Odporność - witaminowy suplement diety dla dzieci wspierający ich naturalną odporność i rozwój. Działania komunikacyjne są realizowane w Polsce pod hasłem „Świat witamin, świat odporności”.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc