Mamy rekomendują kaszki BoboVita
Opublikowany: 24-09-2018
BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°.
Opublikowany: 24-09-2018
BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°.
Pod hasłem „Odkryj sposób mam na mniam!” trwa ogólnopolska kampania BoboVita, w której marka promuje nowość - BoboVita JogoMi - połączenie owoców z jogurtem w tubkach.
Ruszyła kampania Bobovita pod hasłem "Jestem tym co mi dajesz, Mamo!". Towarzyszy jej zmiana logotypu i opakowań produktów.
Ruszyła kampania „Od ziarenka do kaszki”, w której marka pokazuje, że kaszki BoboVita są pełnowartościowym posiłkiem dla dzieci. Piosenkę do spotu przygotowała i zaśpiewała znana z muzycznego, telewizyjnego show Aga Damrych.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc