Mamy Gortata i Małysza reklamują Bakuś
Opublikowany: 12-10-2009
Pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Bakuś. W kampanii występują mamy znanych sportowców, m.in. Marcina Gortata i Adama Małysza.
Opublikowany: 12-10-2009
Pod hasłem "Serek przyszłych mistrzów" rozpoczęła się kampania reklamowa marki Bakuś. W kampanii występują mamy znanych sportowców, m.in. Marcina Gortata i Adama Małysza.
Spot reklamujący loterię serków Bakuś
Ruszyła niestandardowa akcja reklamowa produktów marki Bakuś (Bakoma), w ramach której nakręcono teledysk, pokazujący radość, jaką dzieci mogą czerpać z prostych zabaw.
W ramach wiosennej komunikacji marki Bakuś (należąca do Bakomy) prowadzone są dwa rodzaje działań w mediach: wizerunkowa kampania przypominająca a rodzicom o milionach powodów do dumy ze swoich dzieci oraz loteria z nagrodami zachęcającą konsumentów do sięgnięcia po produkty marki. Za akcję odpowiadają Universal McCann, Kalicińscy.com i Kolman Advertising.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc