Startuje kampania społeczna zachęcająca do wsparcia fundacji Alivia, pomagającej młodym osobom chorym na raka. Akcję realizują pro bono: Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, Platige Image, Dobro, Juice oraz Big Picture.
Wystartowała kampania reklamowa kredytu gotówkowego w Plus Banku dostępnego w ramach programu SmartDom. W akcji - przygotowanej przez firmy Grey Group, TFP, Media Direction OMD - występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
Do emisji trafił trzeci spot z Arturem Andrusem, Zbigniewem Zamachowskim i Dawidem Podsiadło w ramach wizerunkowej kampanii reklamowej radiowej Trójki, przygotowane przez agencję Walk Creative.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc