Małgorzata Rozenek-Majdan reklamuje „wiosenne porządki” z Biedronką
Opublikowany: 18-03-2017
Sieć sklepów Biedronka zaczyna promocję pod hasłem „Wiosenne porządki”, którą wspiera kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan.
Opublikowany: 18-03-2017
Sieć sklepów Biedronka zaczyna promocję pod hasłem „Wiosenne porządki”, którą wspiera kampania reklamowa z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan.
Do 16 lutego br. potrwa kampania promocyjna "Nasz pstrąg" dotycząca walorów smakowych i odżywczych pstrąga oraz korzystnego oddziaływania hodowli ryb łososiowatych na polskie środowisko naturalne i gospodarkę. Prowadzi ją Polskie Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z siecią sklepów Biedronka (Jeronimo Martins Polska).
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów po kontroli w Jeronimo Martins Polska ocenia, że firma wykorzystuje nieuczciwie przewagę kontraktową, żeby uzyskać część rabatów od dostawców współpracujących z siecią Biedronka. Spółce grozi kara wynosząca do 3 proc. jej rocznych obrotów, czyli ponad 1 mld zł.
Spot reklamujący nową edycję promocji "Gang słodziaków" w sklepach Biedronka
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc