W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów Lewiatan oparta na haśle „Do Lewiatana jeden krok”. Przygotowały ją firmy marketingowe Effectica i Motion Brand.
Nowy projekt dotyczący podatku handlowego ma zostać przedstawiony do końca miesiąca. Prawdopodobnie zostanie wprowadzona jedna stawka podatku, a kwota wolna od podatku zostanie zwiększona nawet kilkukrotnie. Dzięki temu podatek mógłby ominąć małe i średnie sklepy. Jednocześnie mają się zmienić przepisy dotyczące franczyzy. Pierwotny projekt ustawy mógł spowodować upadek małych przedsiębiorstw należących do sieci franczyzowych i zwolnienie nawet 23 tys. osób.
Wystartowała nowa kampania telewizyjna Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Celem kampanii jest umocnienie przekonania, że sklepy Lewiatan są nie tylko topograficznie najbliżej swoich klientów, ale także emocjonalnie najlepiej rozumieją ich potrzeby - tak jak dobry sąsiad, z którym doskonale znamy się od lat. Tylko ktoś taki może naprawdę zrozumieć nasze potrzeby. Reklama oddaje także główne atrybuty sklepów należących do sieci Lewiatan: bogatą ofertę świeżych produktów - mięs i wędlin oraz warzyw i owoców, a także szeroką gamą produktów marki własnej Lewiatan w atrakcyjnych cenach.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc