Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Kategorie WirtualneMedia TV

„Do Lewiatana jeden krok” - muzyczna reklama sklepów Lewiatan

464 1 0 00:00:30.0

Opublikowany: 25-10-2016

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa sieci sklepów Lewiatan oparta na haśle „Do Lewiatana jeden krok”. Przygotowały ją firmy marketingowe Effectica i Motion Brand.

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Do końca lutego nowa wersja podatku od sprzedaży detalicznej. Obecna grozi zwolnieniami w handlu
552 00:02:40.0

Do końca lutego nowa wersja podatku od sprzedaży detalicznej. Obecna grozi zwolnieniami w handlu

Nowy projekt dotyczący podatku handlowego ma zostać przedstawiony do końca miesiąca. Prawdopodobnie zostanie wprowadzona jedna stawka podatku, a kwota wolna od podatku zostanie zwiększona nawet kilkukrotnie. Dzięki temu podatek mógłby ominąć małe i średnie sklepy. Jednocześnie mają się zmienić przepisy dotyczące franczyzy. Pierwotny projekt ustawy mógł spowodować upadek małych przedsiębiorstw należących do sieci franczyzowych i zwolnienie nawet 23 tys. osób.

Do Lewiatana jeden krok
536 00:00:30.0

Do Lewiatana jeden krok

Wystartowała nowa kampania telewizyjna Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Celem kampanii jest umocnienie przekonania, że sklepy Lewiatan są nie tylko topograficznie najbliżej swoich klientów, ale także emocjonalnie najlepiej rozumieją ich potrzeby - tak jak dobry sąsiad, z którym doskonale znamy się od lat. Tylko ktoś taki może naprawdę zrozumieć nasze potrzeby. Reklama oddaje także główne atrybuty sklepów należących do sieci Lewiatan: bogatą ofertę świeżych produktów - mięs i wędlin oraz warzyw i owoców, a także szeroką gamą produktów marki własnej Lewiatan w atrakcyjnych cenach.

Mordasewicz: jeśli rząd zlikwiduje OFE, obywatele wystawią za to polityczny rachunek
468 00:02:44.1

Mordasewicz: jeśli rząd zlikwiduje OFE, obywatele wystawią za to polityczny rachunek

Ponad połowa Polaków nie przekazałaby swoich składek z OFE do ZUS, gdyby rząd wprowadził taką możliwość – wynika z sondażu przeprowadzonego przez Instytutu GFK Polonia dla Konfederacji Lewiatan. 70 proc. ankietowanych czułoby się bezpieczniej, gdyby ich emerytura pochodziła z dwóch źródeł, co oznacza, że nie chcą radykalnych zmian w obecnym systemie emerytalnym. Chociaż wypracowywane przez fundusze emerytalne wyniki ich nie satysfakcjonują.

TAGI

bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc