Komfort stawia na emocje
Opublikowany: 14-03-2017
Kobieca emocjonalność czy męski racjonalizm? Do tych różnic w sposobie robienia zakupów odniosła się marka Komfort w najnowszej kampanii reklamowej. Pierwszy spot emitowany jest od 9 marca.
Opublikowany: 14-03-2017
Kobieca emocjonalność czy męski racjonalizm? Do tych różnic w sposobie robienia zakupów odniosła się marka Komfort w najnowszej kampanii reklamowej. Pierwszy spot emitowany jest od 9 marca.
Sieć sklepów Komfort przygotowała wizerunkowy spot, w którym "cichym" bohaterem są podłogi.
Sieć sklepów Komfort prowadzi kampanię telewizyjną, w której zachęca klientów do stworzenia wymarzonej aranżacji własnego domu. Uzupełnieniem działań jest szeroka obecność w internecie oraz promocje w punktach sprzedaż
Zaczęła się bożonarodzeniowa odsłona kampanii reklamowej sklepów Komfort z udziałem dziennikarki i projektantki wnętrz Doroty Szelągowskiej. Akcję, prowadzoną w telewizji i prasie, firma przygotowała wspólnie z domem mediowym Codemedia.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc