– Decyzje Rady Polityki Pieniężnej, jakie zapadały w ciągu ostatniego 1,5 roku, wyrządziły wiele szkód polskiej gospodarce – ocenia były minister finansów, Stanisław Kluza. Za szkodliwe uznaje przede wszystkim podwyżkę stóp procentowych w maju ubiegłego roku, ale nieuzasadnione, jego zdaniem, było również tak wyraźne cięcie, do jakiego doszło na początku marca.
Reklama BZ WBK z Kevinem Spacey i Aleksandrą Kisio promująca kredyt gotówkowy "nie tylko na wakacje"
Tylko 14 proc. firm planuje w tym roku zwiększyć nakłady na działania komunikacyjne, z czego ponad połowa podniesie budżet zaledwie o 10 proc. Taka tendencja dominuje w branży finansów i bankowości oraz w handlu. Cięcia deklaruje mniej więcej tyle samo (15 proc.) firm, głównie z administracji. Jednak zdecydowana większość chce utrzymać wydatki na public relations na poziomie z 2012 roku – wynika z badania przeprowadzonego przez PMR Research wspólnie z ComPress S.A.
bank biedronka cannes lions dzieci eurobank internet kampania spoleczna kampania społeczna kosmetyki kredyt lidl mBank napoj Orange piwo PKO BP Play Plus polsat samsung serce i rozum Szymon Majewski t-mobile telefonia komorkowa tvn tvp Tymbark ubezpieczenia zdrowie zywnosc